Tuesday, February 3, 2009

Barisan Kabinet Pakatan Peserta

Barisan-barisan YB yang bakal memupuk perpaduan di Malaysia...he3...

kalau saidatul asyik bercerita pasal pak aziz..biarlah aku bercerita sedikit sebanyak pasal bebudak lelaki..sumernya hebat2 dan macho..erti kata keseluruhannya hensem2 belaka..

namun kehenseman sumer yb2 diatas telah di downgradekan apabila sumernya tido dalam lokap..wahahahahah..sonok ooo..bilik yang padat dan pnuh ngan rasa ngeri..

bilik tido penuh ngan nyamuk dan syukurnya sumer budak laki ada kipas besar yang boleh menimbulkan puting beliung dalam bilik..so selamat laa kami dari chikugunya (betul ke aku eja nie )

bilik mandi plak penuh dengan elemen seksi dan geram..seksi pasal sumer kena mandi ngan pakai kain basah dan geram pasal kolah seluas 8x8 tu mmg mencabar iman.rasanya nak terjun jer dalam tu..ha3..tak pasti laa ada tak sesaper yang terjun tgh2 malam..aku mmg dah geram..tapi terbantut bila si zanurin buat suara2 manja tak bagi aku terjun..hahaha..( masri ngan chad adalah rakan sekutu masa tu )

perbarisan pagi adalah salah satu acara terhebat dalam kem ini.pasal shsh bear jadi komandant..remy jadi pembaca doa.ha3.aku mmg nak tergelak sgt2 pasal shah mmg dah jadi buah hati pak meon ngan pak aziz..ada je yang tak kena ngan arahan dan tindak tanduk shah.aku yg berdiri betul2 depan shah ni mmg tak tahan gelak kaw2..tambah pulak masa remy masuk baris untuk baca doa..ha3..shah je tau pasal pe aku gelak.ha3..

bab makan pulak aku perhatikan takder masalah langsung dalam pemilihan lauk dan juadah lain..sumer aku tgk berselera makan dan syukurnya tak sakit perut pun..tapi maybe sebab sumer perut dah kedepan dan sukar untuk dijangkiti bakteria..ha3..aku cuma risau bab makan ni kat cikgu mie,shah ngan zanurin jer..kalau tgk diorg ok..piawainya sumer ok laa..hahah3..

permainan gelung..satu permainan yang menarik dan hebat..penuh ngan aksi lucu dan tindak balas pengadil yang mmg menggangu perjalanan permainan..sbbnya sumer pakat gelak bila pengadil buat keputusan..sakit perut giler..aku laa org pertama yang kena kad merah.ha3..pastu shsh bear menyusul ngan kad kuning-kad merah dan kad putih..ha3..anyways sumer gumbira je..

pastu untuk exam..sumer yb2 kat atas ni mmg berhempas pulas baca buku pada malam tu..tak hingat punya baca..sampai tak tahu aper pun..malam exam sumer pakat main ngan sembang dalam bilik.sorang pun aku tak nampak baca buku.tapi bab jawab..pergh..sumer mmg kagum laa..sikit punya awal sorang2 kuar..ha3..

apahal punn..tempat yg paling best bagi peserta lelaki adalah sudut maut..best ooo..mmg sempoi ddk lepak kat situ.ha3..rindu kat sudut tue..lupa nak bergambar kat situ..ha3..

ok laa..cukup laa merepek ni..bagi org lain pulak berdrama kat sini..skang ni masih happy mode..belum masuk isu serius yang akan di timbulkan oleh kawan2 lain..:)

2 comments:

  1. sesaper yang nak gambar ni..boleh info kat aku..aku send kat email kowang

    ReplyDelete
  2. Klaka abes bl teman bc..
    hahahaha nk terburai isi perut..
    dpt gk tau cte2 bdk2 laki dlm lokap
    ala2 msteri nusantara gitu...

    ReplyDelete