Tuesday, February 3, 2009

author baru


tak adil pikirnya kalau saya saja yang membebel disini..so saya dengan rasa rendah diri telah mengurniakan beban tugas ini kepada Ustazah Saidatul Umairah untuk sama-sama membangunkan dan enghidupkan blog ini..so kita tunggu apa pulak si ustazah nak membebel nanti..he3.yong sorang je yang ingat semua perjalanan kursus..dia rakam haper dalam enset..wahahahah!!

saudara syazwan juga telah di jemput untuk turut sama meyumbang info didalam blog ini.semoga dengan kehadiran kawan-kawan..sumernya akan berjalan ngan lancar dan blog ini boleh jadi blog yang menyeronokkkan..he..

sesiapa yang berminat nak jadi author boleh hubungi saya di talian celcom -3609860.segera yer..sebelum saya pegi keje..wahahahha!!.

7 comments:

  1. weh macam kecik ni kene g btn gak ke?? share skit info2 dalam blog ni.. hehehe

    ReplyDelete
  2. takyah laa nak pegi BTN..ni untuk kakitangan awam jer..wahahha..tapi kalau ko nak details pasal BTN aku kena bg talk kat tt nanti..wahahhaha

    ReplyDelete
  3. Boleh je nak pegi...kalau sapa2 yang belajar di kolej2 tak kira la swasta atau tajaan kerajaan,boleh apply di pejabat BTN untuk kursus kenegaraan asas...best btn ni...tak kenal maka tak tahu XD~

    ReplyDelete
  4. owh..ye ker?aku nk suh mat rempit kawasan aku ni oegi daftar je laa..ha3

    ReplyDelete
  5. huhu... ruginya sapa2 tak pi BTN..makan FRee..

    ReplyDelete
  6. tak tercapai hasrat BTN kalau g makan jer..

    ReplyDelete
  7. cm aku mula2 dlu mmg xnk g btn ni..
    aku ibaratkan cm kene dera kt kem tentera nun..
    tp pe nk wat da syrat nk kje goment kene la g btn ni..
    tp bl da lalui sndri mmg len dari pe y dpkkan..
    stp pgram y djlnkan mbwa sribu mkna.
    ksedaran y plg ptg skali untuk mbela nasib bngsa dan negara..
    pgalaman kt btn ni xkan dlupakan smpai bl2..
    bt kwn2 sntiasa la brada d jln y benar..
    krn kta y menentukan masa dpn ngra

    ReplyDelete